+36 70 626 0690 info@myhome.hu belépés Bemutatóterem
K, Sz, Cs, P: 10:00 - 18:00
Szo: 10:00 - 14:00
ENG HU BLOG

Nyitott pozícióink

Csatlakozz hozzánk

 

Értékesítő

 

pozícióba!

A myhome illetve Space and More Kft. prémium, olasz lakossági bútorok és irodabútorok forgalmazásával, valamint irodák és egyéb közösségi belső terek megtervezésével foglalkozik. Elhivatottan azon dolgozunk, hogy mások számára megalkossuk az ideális belső tereket. Csatlakozz hozzánk és légy része kis csapatunknak, mutasd meg szakértelmedet egy igazán változatos, kreatív munkakörben!

Főbb feladatok, munkák:

Szeretnénk, ha leendő munkatársunk megfelelően tudná képviselni az általunk fontosnak tartott értékeket, úgy mint prémium minőség, pontosság, segítőkészség, rugalmasság és képes maximális elhivatottsággal és szakértelemmel végezni munkáját.
A feladatok megoszlása 85% lakossági bútor és 15% irodabútor értékesítés között. Várjuk akár csak irodabútor vagy csak lakossági bútor értékesítői tapasztalattal rendelkezők jelentkezését is, a másik szakterület segítünk elsajátítani.

Lakossági bútor (myhome) 85%

  • Bemutatótermünkben prémium és luxus szintű olasz lakossági bútorok értékesítése, tanácsadás
  • Értékesítéshez kapcsolódó számlázás. Kiszállítások, összeszerelések szervezése. Ügyfelekkel kapcsolattartás.
  • Nemzetközi fuvarok megrendelése, külföldi gyártókkal a szállítmány összekészíttetése (angol nyelven)
  • Gyártókkal kapcsolattartás, ügyintézés (angol nyelven)
  • Weboldal időnkénti frissítése

Irodabútor (spaceandmore) 15%

  • Irodabútorok értékesítése, bútor árajánlatok precíz, pontos elkészítése
  • Ügyfelekkel, megrendelőkkel való önálló kapcsolattartás, magas szintű szaktanácsadás


Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség vagy hosszú releváns szakmai tapasztalat
  • Minimum 2-3 év LAKOSSÁGI vagy IRODABÚTOR értékesítő munkakörben tapasztalat
  • Excel, Powerpoint, Outlook magabiztos használata napi szinten
  • Precíz, pontos, önálló munkavégzés
  • Jó szervezőkészség
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (angol nyelven kapcsolattartás gyártókkal)
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség
  • Belsőépítészeti trendek nyomon követése

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ArchiCAD vagy ArchlineXP program alapszintű ismerete
  • B jogosítvány és saját autó 

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés - jogszabályoknak megfelelő alkalmazással - éves bónusz teljesítmény alapján
  • 8 órás munkavégzés
  • Egészséges work-life balance
  • Stabil céges háttér
  • Fiatalos, igényes munkakörnyezet
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Önálló munkavégzés

Szükséges tapasztalat:

  • 2-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (tárgyalóképes)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Hétfő-Kedd-Szerda-Csütörtök-Péntek 10-18, Szombaton 10-14-ig (Havonta csak 3 Szombaton kell dolgozni, ekkor Hétfőn pihenőnap)

Egyéb juttatások:

mobiltelefon, laptop

Munkavégzés helye:

2040 Budaörs, Bretzfeld utca

Jelentkezés az állásra: info@myhome.hu

Szakmai önéletrajz
Motivációs levél