A Magniflexet a legjobb alvásminőségre való törekvés, az innovációhoz való természetes érzék és a környezet tisztelete jellemzi.
Ezen alapvető elemek nélkül nem tudnánk megvalósítani álmunkat: pihentető élményt nyújtani Önnek, amely lehetővé teszi, hogy alvás közben feltöltődhessen. Szeretnénk lehetővé tenni, hogy Ön minden új napnak kipihenten és jó közérzettel nézhessen elébe.
Pratoban, a szövetek világfővárosában, a kifinomult szaktudás a pihenéssel és a jó közérzettel kapcsolatos leginnovatívabb ötletekkel párosult.
Azóta a Magniflex több mint 50 millió ember számára tette lehetővé a jó alvást és a még jobb ébredést, a számos megoldásnak és modellnek köszönhetően, amelyeket úgy terveztek meg, hogy megfeleljenek a legkülönfélébb kényelmi, pihenési és egészségi igényeknek.
Az elmúlt 60 év során a kutatás iránti szenvedélynek, valamint az innovációba, a dizájnba és a legkorszerűbb gyártási rendszerekbe való jelentős befektetésnek köszönhetően a Magniflex neve mára egyet jelent a kényelemmel és a jó közérzettel.
A kezdeti kismennyiségű matracgyártásból, amely a pratoi kis műhelyből indult, a termelékenység napi 1000 darabra nőtt.
Az első külföldi piacok meghódítása Németországgal, Spanyolországgal, az Egyesült Királysággal, Oroszországgal és Japánnal kezdődött.
Megszületik az Alessanderx SpA: a vállalat, amely napi 10.000 darab matracot gyárt.
A stratégiai terjeszkedés Ázsiában, a Közel-Keleten, Kelet-Európában és az USA-ban folytatódott. Magniflex bemutatótermek nyíltak Szingapúrban, Prágában, Milánóban és Manilában.
Új bemutatótermek nyílnak Bangaloreban, Rómában, Pozsonyban, Oszakában, Sanghajban, Rijádban, Szófiában, Pekingben, Dongguanban, Elefántcsontparton és Miamiban. A vállalat kiterjeszti disztribúcióját Görögországba, Algériába, Lengyelországba, Macedóniába, a Dominikai Köztársaságba, Kolumbiába, Szerbiába, Törökországba és Kirgizisztánba. Megtörténik a MagniSmartech piacra dobása. 99 országban forgalmazunk.
2022-ben a vállalat egy fontos mérföldkőhöz ér – 60 éve van a piacon. Ez az idő egy hosszú utazás, amelyet a folyamatos fejlődés és az új megoldások állandó keresése jellemez a kényelem, a jó közérzet és a jó éjszakai alvás biztosítása érdekében.
Jelenleg a vállalat világszerte több mint 4000 kiskereskedővel van jelen 99 ország piacán, és több mint 500 nagy szálloda beszállítója. Fiatal és elszánt menedzsment folytatja a Magniflex márka fejlesztését a Giuliano Magni elnök által lefektetett alapokon. Egy erős alapokkal és egyre inkább világméretű terjeszkedéssel rendelkező vállalati rendszert irányítanak.
Florence - Tokyo - Cyprus - Dubai - Prague - Kiev - Milan - Manila - Sofia - Miami Bangalore - Osaka - Bucarest - Moscow - Nanjing - Dongguan - Shanghai - Bijing Shenzhen - Sidney - Rome - Abidjan - Belgrade - Budapest - Bogota - Medellin - Accra Zagreb - Santo Domingo - Punta del Este - Buenos Aires - Johannesburg - Cape Town
60 éves múlt.
170 termék ből álló katalógus.
Jelenlét 99 országban.
Több mint 4000 kiskereskedő..
Több mint 40 millió vásárló világszerte.
Napi 10.000 darab matrac gyártása.
Jelenlét több mint 500 szállodában.
Ma a Magniflex egy vezető nemzetközi vállalat, amelyet a pihentető alvás olasz képviselőjének tartanak világszerte. Vásárlóink világszerte ismerik a Magniflex egyedülálló szenvedélyét és elhivatottságát a matracok gyártása iránt.
A Magniflex a kiválóság szinonimája. A vállalat termékeit mindig is a vásárlóknak nyújtott valódi hozzáadott érték, a minőség jellemezte. Ez annak köszönhető, hogy a Magniflex 100%-ban olasz anyagokat használ, valamint annak, hogy speciálisan képzett technikusok és több mint 180 szakember szaktudását alkalmazza, akik karöltve dolgoznak, megosztva egymással a munkájuk iránti szenvedélyüket, tudásukat és tapasztalatukat.
A Magniflex mindig is a környezeti felelősségvállalás jegyében dolgozott, és a vállalat a napelemek használatának köszönhetően csökkentette a CO2-kibocsátását. A környezetvédelem iránti elkötelezettségüket két tanúsítvány is elismeri: az OEKO-TEX ® CLASS I, amely garantálja, hogy a végtermék egyik alkotóelemében sincsenek az emberre vagy a környezetre mérgező vagy káros anyagok, valamint a GOTS, amely igazolja, hogy a felhasznált szövetek 100%-ban természetes anyagokból készülnek.
A Magniflex emellett úgy döntött, hogy beépíti a stratégiájába az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljait, hogy egyértelmű és mérhető környezetfejlesztési stratégiával rendelkezzen a vállalat egészére vonatkozóan.
A vállalat által 1986-ban szabadalmaztatott vákuumcsomagolás egyszerűen forradalmasította a matracok szállítását környezetvédelmi és higiéniai szempontból. A vákuumcsomagolás tökéletesen megőrzi a Magniflex matracok higiéniáját és minőségét. Továbbá a levegő eltávolításnak köszönhetően a térfogatuk 90%-kal csökkent, így a hagyományos módszerrel csomagolt 3 helyett 13 matracot lehet szállítani. Ez azt jelenti, hogy kevesebb a forgalomban lévő teherautó, és ezáltal jelentősen csökken a CO2-kibocsátás.
A Magniflexnek különleges kapcsolata van a sporttal. A vállalat már az 1980-as években szponzorálta a Giro d’Italia kerékpárversenyt, rávilágítva ezáltal a pihentető alvás és az egészséges életmód közötti szoros kapcsolatra. A mai napig a sport iránti szenvedélye vezérli a vállalatot a jó alváskultúra, mint egyfajta energiaforrás, népszerűsítésében.
Az évek során a Magniflex az olasz nemzeti rögbi csapat számos játékosát támogatta, akik a teljesítmény és a hitelesség kiváló példái. A Magniflex arra kérte fel őket, hogy legyenek a „képviselői” annak a minőségnek, amelyet a vállalat az egyes termékekben átad. 2016-ban pedig e filozófia által vezérelve felkértük Gianluigi Buffont, olasz és nemzetközi sportlegendát, hogy legyen a cég arca. 2017-2018 között az olasz labdarúgó-válogatottal kötöttünk megállapodást, amely együttműködés magába foglalta a Coverciano Szövetségi Műszaki Központ részére matracok és párnák beszállítását.
A sport világának támogatása azonban itt nem ér véget. 2021-ben a Magniflex a Röplabda Nemzetek Ligája nemzeti partnere lett, a versenyt 2018-ban hozták létre a röplabda-válogatott játékosai számára. Ez egy kézzelfogható jele a márka és az egészséges életmód közötti kapcsolatnak, a jó alvás és jó ébredés filozófiája iránti elkötelezettség kinyilvánítása.
Ki más lehetne jobb Giorgio Chiellini, Európa-bajnoknál, hogy folytassa azt a kapcsolatot, amely évek óta összeköti a Magniflexet a sport világával? A legutóbbi európai labdarúgó-versenyt megnyerő olasz válogatott kapitánya, egy toszkán játékos, akinek a személye segít kapcsolódni ahhoz a helyhez, ahonnan elindultunk. A Magniflex és Giorgio Chiellini erős és stabil páros, hiszen mindkettőjüket az egészség iránti elkötelezettség és a kemény munka jellemzi.
A tehetséges sportolók és a Magniflex között egy hosszú évekre visszavezethető kapcsolat van, amely kezdve a kerékpározás világának szponzorálásától a rögbi világán át a legújabb együttműködésekig és az olasz nemzetközi labdarúgó-válogatott szponzorálásáig tart. A pihentető alváshoz hasonlóan a sport is határok nélküli szenvedély Olaszországban és a világ többi részén is.
A Magniflex 20 éves jelenléte Japánban arra késztette a céget, hogy kapcsolódjon az ország legfontosabb sporteseményeihez, így a leghíresebb japán bajnokok jelentős támogatóivá váltunk.